Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 10:46:00 MET

>Młody jesteś, mało widziałeś. Programów tego jest właśnie kilka.

Prosze bardzo, wreszcie przyznales mi racje, choc nieswiadomie. Znow
sie nie zastanawiasz nad tym o czym piszesz.

Ja:

Ty:

>Przeczytaj jeszcze raz poprzednie zdanie. Napisałem -- "GR nie dodaje, lecz
>zastępuje".

Przeczytalem i widze, ze nie jestes do konca zdecydowany.

>Mówie o standardzie IE. Nie wiem po piszesz głupoty o innych programach,
>skoro wyraźnie piszę o Windows. Nie odróżniasz Windows od programów pod
>Windows. No cóż, nikt nie jest genialny, więc Cię rozumiem :)))))))

Mowisz o standarzie IE, a piszesz o Windows. To ja w takim razie
zaczne mwoic o Get Smarcie a bede pisal o Flash Gecie. Ok? Jesli
chodzi o odroznianie programow od windows to ja z sobie z tym radze,
ale ty raczej slabo. Ja konfiguruje FG w opcjach programu a nie szukam
konfiguracji FG w windowsie (o czym piszeszponizej).

>Tak, faktycznie nic nie wiesz o FlashGecie. Ta opcja powodu uruchomienie
>ściągania po uruchomieniu FlashGeta, a nie Windows.

Sorry, ze ci ublizam, ale ty naprawde jestes glupi. Rozmawiamy chyba o
FG a nie windowsie, tak mi sie przynajmniej wydaje od kilku dni. Wiec
jak kur... FG ma sciagac pliki jesli nie zostanie wczesniej
uruchomiony.???????

>No patrz, a wydawało mi się, że napisałeś "po co mam mi spowalniac start
>windy". Widocznie miałeś coś innego na myśle.

Tluamcze ci jeszcze raz. Chodzi o to, ze nie chce aby kazdy program
ktory instaluje na komputerze nie uruchamial sie z windows. Wiec
bardzo ciesze sie z tego powodu, ze FG nie startuje razem w winda.
Jako przyklad dalelem ci ICQ ktoe uruchamia sie zawsze z windows nawet
wtedy kiedy laczysz sie z siecia raz na miesiac i nie startuje
bynajmniej tak krotko jak FG. Jakby kazdy program tak robil jak ICQ (a
wedlug ciebie kazdy powinien tak robic, poniewaz uznajesz to jako
jedna z powaznych wad FG) to by komputer startowal ci 25 min i
zostawaloby ci 10% wolnej pamieci. ale ty chyba jestes za ciemny bo i
tak pewnie dalej nie rozumiesz o co mi chodzi.

>Akurat ICQ krótko nie startuje, a także zabiera dużo pamięci. Sam widzisz
>jak mało wiesz o FG i ICQ...

:)))))))))))))))

>Nie, po prostu nie mam zamiaru szukać winnych. Błędy są w programie, więc
>to wina programu.

Nie masz zamiaru szukac winnych, a jednak znalazles Brawo Jasiu!

Prosze, prosze, wiec ma jednak jakies zalety?

>Nie używam GR.

Skoro go nie uzywasz to po co zabierasz glos w kwestii o ktrej nie
masz pojecia.

>Za to widzę jeszcze jedną wspaniałą rzecz w FG -- nie można podczas
>ściągania pliku ograniczyć jednoczesnych połączeń dla tego pliku.
>Co się zadeklaruje przed ściąganiem jest później nie do zmiany.

Ktos ci juz wczesniej o tym napisal. Ale ty oczywiscie wiesz wszystko
najlepiej.