Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 17:53:08 MET

Dnia Thu, 25 Jan 2001 10:46:00 +0100, w artykule
<netv6tcoj47ovch22hp7ne8fu01saelvsv_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>
napisa=B3(a):

>Tluamcze ci jeszcze raz. Chodzi o to, ze nie chce aby kazdy program
>ktory instaluje na komputerze nie uruchamial sie z windows. Wiec
>bardzo ciesze sie z tego powodu, ze FG nie startuje razem w winda.
>Jako przyklad dalelem ci ICQ ktoe uruchamia sie zawsze z windows nawet
>wtedy kiedy laczysz sie z siecia raz na miesiac i nie startuje
>bynajmniej tak krotko jak FG. Jakby kazdy program tak robil jak ICQ (a
>wedlug ciebie kazdy powinien tak robic, poniewaz uznajesz to jako
>jedna z powaznych wad FG) to by komputer startowal ci 25 min i
> [...]

Za powa=BFn=B1 wad=EA uznaj=EA brak opcji umo=BFliwiaj=B1cej taki start. =
C=F3=BF, niekt=F3rzy
nie zrozumiej=B1 s=B3owa pisanego (pewnie dlatego si=EA nie podpisuj=B1).