Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 13:04:08 MET

Dnia Wed, 24 Jan 2001 09:45:14 +0100, w artykule
<og5t6tci4peet71b7a605ka04ktq0l13vg_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>
napisa=B3(a):

>Takich programow jest kilkanascie o ile nie kilkadziesiat. Nie
>przetestowalem wszystkich, a nawet polowy, ale taka opcje widzialem
>zaledwie w 3 czy 4, wiec nie wciskaj mi i innym kitu.

M=B3ody jeste=B6, ma=B3o widzia=B3e=B6. Program=F3w tego jest w=B3a=B6nie=
 kilka.

>W takim razie powiedz mi w ktorym menu GR dodaje ta opcje i jak ona
>sie nazywa, chetnie ja wyprobuje.

Przeczytaj jeszcze raz poprzednie zdanie. Napisa=B3em -- "GR nie dodaje, =
lecz
zast=EApuje".

>Front Page z Office (tworcy Widnows) tego nie robi (nie zapamietuje
>ostatniego katalogu z ktorym pracowalem), a raczej powinien bo skoro
>to jest standard to tworca systemu operacyjnego pownien przestrzegac
>standardow ktore ustanowil. Najzabawniejsze jest to ze FP otwiera okno
>z zawartosci pliku na c:\, Word Moje w Dokumenty, Execla juz nawet nie
>sprawdzalem. Wiec nie gadaj tu jakich bzdur o standardach, ktorych
>nikt nigdy nie ustalal. Pewnie powiesz, ze Word ma racje bo dokumentu
>trzeba trzymac w katalogu Moje Dokumenty hue hue hue.

M=F3wie o standardzie IE. Nie wiem po piszesz g=B3upoty o innych =
programach,
skoro wyra=BCnie pisz=EA o Windows. Nie odr=F3=BFniasz Windows od =
program=F3w pod
Windows. No c=F3=BF, nikt nie jest genialny, wi=EAc Ci=EA rozumiem =
:)))))))

>W takim razie co to jest? Transfer dziesiatego sciganego pliku czy
>trzeciego?

Coraz bardziej upewniam si=EA, =BFe niewiele masz do powiedzenia w =
kwestii
=46lashGeta. Spiesz=EA wi=EAc z wyja=B6nieniem -- jest to chwilowy =
transfer
wszystkich plik=F3w.

>Czlowieku zastanow sie co ty mowisz? Dopiero wlaczaj sie do dykusji,
>jesli wiesz o czym mowisz.

Tak, faktycznie nic nie wiesz o FlashGecie. Ta opcja powodu uruchomienie
=B6ci=B1gania po uruchomieniu FlashGeta, a nie Windows.

AutoStartu).

>Znow nie zrozumiales tego o czym pisalem.....

No patrz, a wydawa=B3o mi si=EA, =BFe napisa=B3e=B6 "po co mam mi =
spowalniac start
windy". Widocznie mia=B3e=B6 co=B6 innego na my=B6le.

>ICQ tez uzywam raz na 3 tygodnie i ono tez "krotko staruje" .... bez
>komentarza.

Akurat ICQ kr=F3tko nie startuje, a tak=BFe zabiera du=BFo pami=EAci. Sam=
 widzisz
jak ma=B3o wiesz o FG i ICQ...

>Zalosne .... Brakowalo ci juz argumentow?

Nie, po prostu nie mam zamiaru szuka=E6 winnych. B=B3=EAdy s=B1 w =
programie, wi=EAc
to wina programu. =AFa=B3osne jest jedynie, w jaki spos=F3b pr=F3bujesz =
broni=E6 wad
=46G, cz=EAsto si=EA myl=B1c, przez co niepotrzebnie wyd=B3u=BFasz m=F3j =
list.

>Zapomnialem ci przypomniec o jeszcze jednej rzeczy i to chyba
>najwazniejszejw polskich warunkach, przypomnij sobie ile dolarow
>zaplaciles za GR (bo chyba cracka nie uzywasz w tak wspanialym
>programie)i porownaj to z cena FG ...

Nie u=BFywam GR.
Za to widz=EA jeszcze jedn=B1 wspania=B3=B1 rzecz w FG -- nie mo=BFna =
podczas
=B6ci=B1gania pliku ograniczy=E6 jednoczesnych po=B3=B1cze=F1 dla tego =
pliku.
Co si=EA zadeklaruje przed =B6ci=B1ganiem jest p=F3=BCniej nie do zmiany.