Re: Alternatywa dla GetRighta

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 18:04:35 MET

Dnia Thu, 25 Jan 2001 10:46:00 +0100, w artykule
<netv6tcoj47ovch22hp7ne8fu01saelvsv_at_4ax.com>, juha <juha_at_polbox.com>
napisa=B3(a):

GR.

>Prosze, prosze, wiec ma jednak jakies zalety?

Oczywi=B6cie, tylko =B6lepiec w wytykaniu ewidetnych wad widzi kompletn=B1
negacj=EA programu.

Par=EA s=B3=F3w komentarza: rzadko widuje si=EA w Interncie takie =
indywidua jak Ty:
kompletny brak umiej=EAtno=B6ci dyskusji, widzenie tego czego nikt nie =
napisa=B3,
jakie=B6 wycieczki osobiste. Nic dziwnego, =BFe wstydzisz si=EA =
podpisa=E6. Tym
samym ko=F1cz=EA dyskusj=EA z tob=B1, bo do niczego ona nie prowadzi.
Nie potrafisz w =BFaden spos=F3b wyci=B1gn=B1=E6 samodzielnych =
wniosk=F3w, trzeba ci=EA w
tym wyr=EAcza=E6, z bystro=B6ci=B1 umys=B3u te=BF raczej niedobrze -- =
patrz akapity
ni=BFej.

>Skoro go nie uzywasz to po co zabierasz glos w kwestii o ktrej nie
>masz pojecia.

Bo go u=BFywa=B3em do niedawna, tak ci=EA=BFko na to wpa=B6=E6?

>Ktos ci juz wczesniej o tym napisal. Ale ty oczywiscie wiesz wszystko
>najlepiej.

LOL, ale nie, nikt mi o tym nie napisa=B3.