Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: J. Woźnica (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:15:52 MET

<adadur_at_poczta.onet.pl> pisze
> Po pirwsze rzadko będziesz używał prędkoœci 8x w LG z powodu że
nie będziesz chciał zniszczyć płytki !

Mam LG 12/8/32. Wypalam z prędkością 10x. Jeszcze nie zniszczyłem
żadnej płyty (Celeron 400, 128 MB RAM, dysk 5400 rpm, UDMA33)

> Po dtugi Teac jest najlepszš firmš od napędów zalet tego modelu
szkoda czasu na wymienianie

podobno tak jest ;-)

> Do LG też nic nie mam ale poco przepłacać (pr. 8x nie
wykożystasz chba że masz nowy sprzęt), a dla RW prędkoœć jest ta
sama.

_wykoRZystasz_

> Po trzecie jak mi wiadomo nie ma modelu 8x od TEAC`a jest
bardzo dobry ! ! !

LG 12x za około 800 zł

Pozdrawiam

--