Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 23 Jan 2001 - 14:41:13 MET

Po pirwsze rzadko będziesz używał prędkoœci 8x w LG z powodu że nie będziesz chciał zniszczyć płytki !
Po dtugi Teac jest najlepszš firmš od napędów zalet tego modelu szkoda czasu na wymienianie
Do LG też nic nie mam ale poco przepłacać (pr. 8x nie wykożystasz chba że masz nowy sprzęt), a dla RW prędkoœć jest ta sama.
Po trzecie jak mi wiadomo nie ma modelu 8x od TEAC`a jest bardzo dobry ! ! ! model 12x za ok.1100 PLN
AdamU