Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 14:58:50 MET

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Po pirwsze rzadko będziesz używał prędkoœci 8x w LG z powodu że nie
będziesz chciał zniszczyć płytki !

Zniszczyć płytki ??? o czym ty mówisz ???

> Po dtugi Teac jest najlepszš firmš od napędów zalet tego modelu szkoda
czasu na wymienianie

Ja np. mam same dobre doświadczenia z LG i będę twierdził że to oni robią
najlepsze napędy. Przy obecnym poziomie wytwarzania można powiedzieć że
preferencje względem takiej czy innej firmy to kwestia gustu i zasłyszanych
wiadomości (pomijając jakieś wynalazki "no name") LG na pewno robi tak samo
dobre napędy jak Teac o ile nie lepsze.

> Do LG też nic nie mam ale poco przepłacać (pr. 8x nie wykożystasz chba że
masz nowy sprzęt)

Palenie płytek w 9 min. zamiast w 18 jest propozycją kuszącą i wartą
zastanowienia sie. Co do sprzętu to poprostu wstrzymasz sie w tym czasie z
np. kompresją mp3, kopiowaniem plików itp.

> [...] jest bardzo dobry ! ! ! model 12x za ok.1100 PLN

To już troszkę inna kategoria cenowa :)))

PaPaty