Jaki monitor 19 calowy ?

Autor: SwenG (sweng_at_irc.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:16:31 MET

Witam szanownych grupowiczów

Właśnie pozbyłem się mojej wysłużonej 17'tki
(Samsung SyncMaster 700P) i chciałbym zakupic 19 calowy monitor
wymagania to 1600x1200 przy 75 Hz i zakres od 30 kHz/ 50 Hz
Zastanawiałem się nad LG Studioworks SW 995E, ale może znajdą się
osoby, które odradzą mi taki zakup (w tym momencie można go dostać za
około 1800-1900 PLN) czy znajdę coś innego, równie dobrego w tym
przedziale cenowym ?
Z góry dziękuję za odsyłanie mnie do archiwum grupy ;) ale ostatnio
nie był poruszany temat monitorów no i ceny z tego roku a z
poprzedniego trochę się różnią.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi
SwenG <sweng_at_irc.pl>