Re: Nagrywarka LG czy TEAC

Autor: Sebo (seboo_at_box43.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 14:59:22 MET

Użytkownik <adadur_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Po pirwsze rzadko będziesz używał prędkoœci 8x w LG z powodu że nie
będziesz chciał zniszczyć płytki !
> Po dtugi Teac jest najlepszš firmš od napędów zalet tego modelu szkoda
czasu na wymienianie
> Do LG też nic nie mam ale poco przepłacać (pr. 8x nie wykożystasz chba że
masz nowy sprzęt), a dla RW prędkoœć jest ta sama.
> Po trzecie jak mi wiadomo nie ma modelu 8x od TEAC`a jest bardzo dobry ! !
! model 12x za ok.1100 PLN
> AdamU

Po pierwsze NIE UZYWAJ POLSKICH LITER !!!

Po drugie Nagrywarki LG to b.dobry sprzet za rozsadne pieniadze - mam LG
x12x8x32 z 8MB buforu i nagrywam x12 siedzac w sieci sciagajac pliki i
grajac i wszystko sie nagrywa !!!!!

Aha i od TEACa lepszy jest Plextor !!!

pozdro