Odp: Zamazana struktura dysku twardego ;-(

Autor: Lech Rzepa (zodiac_at_2com.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:47:46 MET

Użytkownik KuFeL <kufel_at_go2.pl> napisał:

> Teraz jako lamer mam trzy partycje: 5GB FAT32, 5GB Linux Native, 10 GB
FAT32
> na tzw 'Moje Dokumenty'. A na Linux Swap przeznaczylem starego CAviara
> 212MB, ktorego mam przypietego do IDE.

moim zdaniem błąd - swapa to bym wrzucił na najszybszy dysk jak posiadam
(slyszałem ze najlepszy jest "początek" hddeka)
ja teraz mam tak:
10mb /boot hda1 primary tu mam LiLo z rozdzialem na
winde i linucha
2500mb / hda2 primary linux native
128mb SWAP hda3 primary słop
reszta fat32lba hda4 primary winda

sądze że tak jest w miare rozsadnie

jesli macie jeszcze jakies sugestie to zapraszam do dyskusjii

seeya

Lechu