Re: Celeron II contra Duron

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:51:54 MET

Hi!

"Franz" <franzk_at_go2.pl> napisales(as):

> Być może moje pytania wydadzą się Wam banalne, ale prosiłbym Was o
>pomoc. Obecnie mam płytę Abit BE6 + Cel 366. Obecnie chciałbym trochę
>"odnowić"swój sprzęt, a w zasadzie sam procesor lub płytę główną z nim.

A probowales dac 366 na 550 ?

> 1. Od jakiej częstotliwości zaczynają się Celerony II z 100MHz
>magistralą? Jak je poznać?

800. Np. po cenie :) BTW cel 800 na szynie 100 to ejst po rpstu 533A
:) Firmowa krecony.

> 2. Czy będę mógł takiego Celka włożyć do swojej płyty?

Tak.

> 3. Jaką przejściówkę musiałbym zastosować (bo ta stara pod Cel. 366
>chyba się już nie nadaje?)? Ile takowa kosztuje?

FCPGA -> Slot1, ok 50 zl

> 4. Czy może bardziej opłaca się wymienić płytę np. na Microstar MS K7T
>Pro2 i Durona?

Zalezy do czego kompa uzywasz... na pewno bardziej sie oplaca niz
kupic Cel800/100

> 5. Co miałoby lepszą wydajność: Celeron II czy Duron?

Celeron @100 ma porownywalna wydajnosc do durona o ytej samej
czestotliwosci

> 6. Czy nie ma później żadnych problemów z konfiguracją z AMD, tzn.
>chodzi mi o zwisy, bluescreeny itp.

Nie ma.

--
Pozdrawiam !!!