Importowanie poczty?!?! Outlook 5

Autor: Sampek (sampek_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 23:50:37 MET

Otozr mam z tym problem ! co moze byc przyczyna? wiec mam nowy komp i caly
nowy sysstem (Win ME) no i chcialem ze starego hdd z katalogu gdzie
przechowywalem wiadomosci z outlooka importowac to do nowego lecz wyskakuje
blad :" MSimn spowodowal wystapienie bledu w DIRECTDB.DLL. Nastapi
zamkniecie programu Msimn...." co to jest? wczesniej jak probowalem to bylo
ok? czy to wina raczej po stronie starego czy nowej strony?

--