res. 960x720 na GF 2 MX

Autor: M.G. (marcogal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 02:42:47 MET

Czesc

Niedawno zmienilem karte V3 na GF 2 MX i niby wszystko jest OK oprocz tego
ze nie moge sobie ustawic rozdzielczosci 960x720. Jest 800x600 i od razu
1024x768, pracujac na V3 przyzwyczailem sie wlasnie do 960x720, myslalem ze
nVIDIA zadba o taki szczegol jak wyposazenie swych driverow w mozliwosc
regulacji szerokiej palety rozdzielczosci, a tu d.... Mam nadzieje ze cos
robie nie tak i ktos z szanownych grupowiczow mnie oswieci jak w
detonatorach ustawic 960x720. Moj monitorek to philips 107T.

Pozdrawiam