WinNT & SB AWE 64

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 02:36:45 MET

Witam i pytam
Czy ktoś z Grupowiczów ma SB AWE 64 i działa pod WinNT
Jeśli tak to mam pytanie na jakich sterach działa - czy tych systemowych czy
pobranych ze stronki Creativa.
Mój problem tkwi w tym ze po wgraniu sterów Creativa zaczęły mi skakać
filmiki DivX i zniknął głos podczas gdy pod sterami z NT'ka wszystko jest
OK.
Wiem ze odpowiedź na to pytanie jest jasna - Zostań przy sterach NT'ka :)))
Chciałbym się jednak dowiedzieć czy ktoś z Grupowiczów miał podobny
"problem"

PaPaty