Re: res. 960x720 na GF 2 MX

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 10:56:41 MET

> Czesc
>
> Niedawno zmienilem karte V3 na GF 2 MX i niby wszystko jest OK oprocz tego
> ze nie moge sobie ustawic rozdzielczosci 960x720. Jest 800x600 i od razu
> 1024x768, pracujac na V3 przyzwyczailem sie wlasnie do 960x720, myslalem
ze
> nVIDIA zadba o taki szczegol jak wyposazenie swych driverow w mozliwosc
> regulacji szerokiej palety rozdzielczosci, a tu d.... Mam nadzieje ze cos
> robie nie tak i ktos z szanownych grupowiczow mnie oswieci jak w
> detonatorach ustawic 960x720. Moj monitorek to philips 107T.
Jesli "jedziesz" na w9x to wystarczy uzyc programu HzTools (do ustawiania
rozdzielczosci i czestotliwosci odswiezania) lub po prostu recznie zmienic
plik "Nvagp.inf", tam dodac ta rozdzielczosc i uaktualnic sterowniki. W w2k
pozostaje ci reczna zmiana pliku "Nv4_disp.inf".
Moge podeslac hztools'a, ewentualnie przerobic ci plik inf - no problemo,
tylko w tym wypadku musisz podac system, wersje sterownikow, i model MX'a
(sdr, ddr)

Pozdrowiam