Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: Jacek J (jacenty_at_post.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 02:51:22 MET

----- Original Message -----
From: Krzysztof Kucharski <d160_at_poland.com>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Tuesday, January 16, 2001 8:31 PM
Subject: Re: Netia - konkurent TPSA
> [...]
>
> Jaki monopol ? Skoro. prócz TPSA działa taki Dialog, Netia i inne to jak
tu
> można mówić o monopolu ?
> Polecam słownik wyrazów obcych. To tak tytułem dbania o czytelność
> wypowiedzi ;->

A ja ci polecam zajrzeć na strony www Dialogu, Netii gdzie działaja.
Wiadomo, że w Polsce, ale nie wszędzie.
A co do strajku, to nie tylko w tych dniach. Już teraz strajkuję,
ograniczając połączenia do 20-30 zł . Teraz pytanie pośrednio do TPSA.
Czy chcą brutto te 20-30 zł, czy wolą 50-80.
Ja nie mam nic przeciwko zapłacić te 80 zł (Dialog). Ale zgodnie z reklamą
Dosi - Jakość za rozsądną cenę !!!
 I tak może być 20-30 zł przez kilka miesięcy, a pózniej inny operator
zarabia.
 To nie sztuka walczyć z innymi, będąc monopolistą, ale sztuka - przyciągnąć
klienta.

Jacek J. jacenty_at_post.pl

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet