Re: Prosba o pomoc z Duronem

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 13:57:16 MET

Witam.

> Ciekawe, ilu ludzi ma Durony (na ogol popodkrecane) i nie narzeka -
> pewnie by sie okazalo, ze tych z problemami jest proporcjonalnie
> niewielu..

Np. ja mam niepodkrecany D600 i MAM problem.
Zawieszaja sie gry, podczas odtwarzania MPG lub DivX to samo.
Cos moze byc nie tak. Na pewno nie temperatura lub sterowniki.
Nie wyrokowal bym za wczesnie, na razie mam gwarancje i jakos sobie radze.
Niestety nie moge podac numery serii, z powodu plomb itd...
Jezeli ktos ma podobne problemy nich napisze.
Jak dla mnie >10 "pacjentów" z podobnymi problemami swiadczy o epidemii. ;)

Pzdr.
Artur