Re: Prosba o pomoc z Duronem

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:07:17 MET

On Tue, 16 Jan 2001 12:57:16 -0000, "Artur Legocki"
<arturl_at_uhc.lublin.pl> wrote:

>Np. ja mam niepodkrecany D600 i MAM problem.
>Zawieszaja sie gry, podczas odtwarzania MPG lub DivX to samo.
>Cos moze byc nie tak. Na pewno nie temperatura lub sterowniki.
(...)
No to ja mam szczescie - tak ogolnie do kompow; mialem ich sporo,
sporo skladalem i jakos wszystko biega..
>Jak dla mnie >10 "pacjentów" z podobnymi problemami swiadczy o epidemii. ;)
To tak jak z epidemia wsrod zolnierzy, ktorzy byli w Jugoslawii, jak
NATO uzywalo pociskow ze zubozonego uranu ;))

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl