Re: Prosba o pomoc z Duronem

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 08:28:53 MET

On Mon, 15 Jan 2001 20:10:58 +0100, "Grzegorz Swiecanski"
<grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm> wrote:

>No to mnie troche zle zrozumiales...
>
>Chodzilo mi wlasnie o to ze to TEN EGZEMPLARZ ma problem z 3DNow lub MMX ...
>Sam mialem taki egzemplarz - gdybys dokladnie posta przeczytal zanim cos
>napiszesz to zauwazyl bys...
Z tego posta, ktory widze, za nic nie wynika, ze mowisz o konkretnym
egzemplarzu:
"Na 101% proc... Mialem te same problemy ! ( dokladnie te same ) !
Na moj gust to wlasnie problemy z MMX lub 3DNow !!!
Pozdrwaiam !
PS. To juz ktorys z kolei post z takim problemem - czyzby AMD az taka
masowe robila, bez zadnej kontroli jakosci !"
To caly Twoj post - piszesz tylko o 101% takich samych problemach, nie
ma SLOWA o jakims konkretnym egz., czyz nie?
Ja DLA SIEBIE zlozylem dwa Durony, i z jednym nie ma zadnych problemow
(980MHz), a z drugim (950 i troche sie za bardzo grzeje) - czasami nie
chce wystartowac (=zle zmostkowanie, bo jak wlozylem tego pierwszego,
to wsio jest OK). Czyli prawie 100% poprawnosci...
Ciekawe, ilu ludzi ma Durony (na ogol popodkrecane) i nie narzeka -
pewnie by sie okazalo, ze tych z problemami jest proporcjonalnie
niewielu..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl