Re: Lexmark Z32, Epson 480

Autor: Nowicki Piotr (nowicki_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 13:07:25 MET

Użytkownik Marcin <mar_mac_at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a63f225_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Frezzer napisal

> drugim napelnieniu
> naprawy

> Ja natomiast mam Epsona SC 660.
> I kupilem nie-oryginalny tusz za 30 zlociszy
> (oryginal kosztyje ok. 110).
> Chodzi jak przecinak.
>
> pzdr.
>
> Marcin

Ja mam SC 760 i zużywam jeden do dwóch nieorginalnych wkładów miesięcznie i
nic. A nawet głowice rzadziej się zapychają niż na oryginalnych!!
Do tej pory używałem wkładów Armor.

Pozdrawiam

Piotrek