Re: Sony G200?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 09:23:43 MET

On Tue, 16 Jan 2001 00:42:38 +0100, "Teo_" <teo_at_poland.com> wrote:

>Za te kase lepiej kupic Neca
A tos sie rozpisal.. ;))
Pytanie o G200 bylo, i to nie raz, na grupie. Ludzie (rozni) roznie
:)) sie wypowiadali, jedno jest pewne: kupuje sie konkretny
egzemplarz, i moze to byc Sony, NEC, Samsung etc. Tylko trzeba
wczesniej porownac jak najwieksza liczbe, postestowac...jesli masz
taka mozliwosc. Jesli nie, to masz taka sama szanse kupic gniota,
niezaleznie od firmy. Ja mam G200 kupione w ciemno i jestem
zadowolony: oczy nie wysiadaja (a siedze w pracy przed monitorem
8g.dz, potem w chacie 6-8g), kolory dla mnie sa OK, odswiezanie w
1280x1024 85 czyli tez OK, moze wyswietlac obraz z DWOCH kompow (jest
drugie gniazdo, kabel i przelacznik) - dla mnie fajna rzecz, bo
duzo/czesto podlaczam.., poza tym jest stosunkowo niewielki (mniejszy
od np. LG 775FT, zgrabniejszy).

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl