Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: Sharak (Sharak_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 01:55:25 MET

Użytkownik "niGhtowL" <nightowl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Netia oferuje za 69 zł (chyba netto ?) 100 godzin miesięcznie w necie.
Brutto oferowala.
> Mimo to jednak - łączę się z Tepsą, bo szybciej mi działa :)

Ale ile drozej :)

Bardzo rzadko

> Mi zrywa, prędkość sięga od 26 do 40 kbps, ogólnie nędza.

Zle podlaczone kable w skrzynce. Przyjezdza fachman zamienia kabelki
i masz 53000 (to z doswiadczenia)

> Poza tym - nie mogę uskutecznić połączenia z Netią na Win2000, a ich
> pomoc techniczna nie potrafi mi pomóc. Znają się tylko na Win98.

I to tez nie na pewno. Pomoc jest do d... .Do tego platna chyba 1.50 min

> ale nigdy w życiu nie chcę już mieć łącza z Netii
Nikt cie nie zmusza :)

Ogolnie gdy byla promocja to wybor byl taki 69zl albo kilkaset
W tej chwili znizka jest taka ze zamiast 0.35 impuls do netu
kosztuje 0.27zl a polaczenia nie sa takie tragiczne to zalezy
do czego kto jest przyzwyczajony (ja mialem telefon radiowy
14400 wiec teraz jest super.
Pozdrawiam