Re: nowy dysk nie współpracuje ze starą płytą

Autor: misiek_at_mediax.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 12:51:34 MET

> Kolejność startu:
> 1. BIOS - detektuje dysk 8,4G
> 2. Start dysku - ładuje się MBR z OnTrackiem (rekonfiguracja widoczności
> dysku - widzi cały)
> 3. Ładowanie systemu operacyjnego.... (który poprzez OnTracka widzi cały
> dysk)
>
> OnTracka możesz położyć na dowolnym nośniku - dysk twardy/ dyskietka - byle
> był widoczny dowolny dysk firmy Seagate - ograniczenie softwaru ze względu
> na licencję - jest to OEM z dyskiem twardym....
>
> --
> Steve

w tej chwili bios wogóle nie widzi tego dysku, przy autodetect po prostu wisi
więc na razie nie wiem jak to wszystko będzie wyglądać - chyba, że ustawię
wszystkie parametry dysku na sztywno by dysk był 8,4 GB ale i tak wtedy dysk
nie będzie widoczny
coż moze po zainstalowaniu tego cuda faktycznie cos sie zmieni
trzeba będzie trochę poeksperymentować w domu
tak czy inaczej wielkie dzięki za wszystko
mam nadzieję, że twa pomoc doprowadzi do szczęśliwego finału i nie będę musiał
kupować nowej płyty, procka, pamięci no cóż za jakiś czas i tak trzeba to
będzie zrobić, lecz niekoniecznie teraz

Pozdrawiam
Michał