Re: Modem Zoom v.34I

Autor: Andrzej (andys_at_zetobi.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 12:54:50 MET

On Mon, 15 Jan 2001 09:26:11 +0100, "Zmechu" <zmechu_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Witam!
>Ostatnio dostałem w prezencie dwa egzemplarze Zoom V.34I ("Demon Szybkości"
>:-)). Ponieważ nie mam do nich żadnych instrukcji, a o tym modelu to i nawet
>sam Zoom zapomniał, mam pytania do Was:
>* jak sprawdzić, co to za wersja? Zoom oznacza modele nie nazwami, a
>numerami (2805C, 2869 itp.) a nigdzie ne mogę dojść powiązań między jednym a
>drugim.
>* czy jest możliwe upgrade firmware do 56flex/V.90? Nie doszukałem się
>takowego w Sieci, ale może ktoś z grupowiczów o tym słyszał?
> [...]
Witam!
Do niedawna mialem takowy modem- pozadny sprzet. Co do pytan to
uprade'u chyba nie da sie zrobic-tez szukalem info( na
angielskojezycznej grupie o modemach), na stronie formowej zoom maja
jakis spsob na upgrade ale trzeba wyslac do nich modem i licza za to
50$.
Insrukcje jeszcze gdzies powinienem miec(ale musze poszukac) jak
chcesz to moge zeskanowac i podeslac.
POzdrawiam Andrzej.