Re: nowy dysk nie współpracuje ze starą płytą

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 12:34:05 MET

Użytkownik <misiek_at_mediax.pl> napisał w wiadomości
> To wszystko fajnie
> ale czy to znaczy, że jeśli mój BIOS jednak nie będzie widział
> tego dysku to taki programik załatwi to iż już w samym systemie
> ten dysk będzie widoczny?
> Bios ładuje się przecież przed systemem.
> Dla mnie to byłoby wtedy obojętne.
> Mógłbym startować z dyskietki czy starego dysku.

Kolejność startu:
1. BIOS - detektuje dysk 8,4G
2. Start dysku - ładuje się MBR z OnTrackiem (rekonfiguracja widoczności
dysku - widzi cały)
3. Ładowanie systemu operacyjnego.... (który poprzez OnTracka widzi cały
dysk)

OnTracka możesz położyć na dowolnym nośniku - dysk twardy/ dyskietka - byle
był widoczny dowolny dysk firmy Seagate - ograniczenie softwaru ze względu
na licencję - jest to OEM z dyskiem twardym....

--
Steve