Re: Podkręcanie procesorów AMD Duron

Autor: Artur Legocki (arturl_at_uhc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:34:06 MET

Witam.

Użytkownik "MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Hi!

> Ktory mianowicie ?

Tego nie wiem, ale ten który kupiłem 2 dni temu jest straszny:
bo hałasuje jak odkurzacz (7000 obr/min) i do tego w wysokich
częstotliwościach.

Chłodzi do max. 46'C (D600 na Gigabyte 7ZX-1)), czyli bardzo dobrze.
Niestety hałas całkowicie go wyklucza z zastosowań innych niż servery.

Jak wyciszyć cooler:
1) wymienić wiatrak?
2) zmniejszyć obroty?
3) wywalić wiatrak całkowicie - może sam gigantyczny radiator wystarczy?
4) inne...

Może któryś z ekspertów się wypowie, bo ja już nie wiem co z tym fantem,
poprzednio miałem tani uniwersalny coolerek ale temperatury dochodziły do
66'C.
Za to był cichy.

Pzdr.
Artur