Re: nowy dysk nie współpracuje ze starą płytą

Autor: misiek_at_mediax.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 12:12:31 MET

> OnTrack jest to rozszerzenie instalujące się na dysku twardym (lub
> dyskietce) które umożliwia obejście tej bariery.
> OnTrack uruchamia się przy każdym starcie komputera przed załadowaniem
> systemu operacyjnego.
>
> Uruchom sobie DiskWizarda - on zrobi Ci dyskietkę którą użyjesz podczas
> instalacji dysku.
> Ona daje możliwość podziału dysku itd, itp. oraz instaluje OnTracka na dysku
> twardym.
> Dyskietkę ratunkową/ systemową musisz także potraktować OnTrackiem...
> Dzięki temu będziesz mógł wystartować z dyskietki...

> [...]

To wszystko fajnie
ale czy to znaczy, że jeśli mój BIOS jednak nie będzie widział
tego dysku to taki programik załatwi to iż już w samym systemie
ten dysk będzie widoczny?
Bios ładuje się przecież przed systemem.
Dla mnie to byłoby wtedy obojętne.
Mógłbym startować z dyskietki czy starego dysku.

Michał