Re: Dial-up networking

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:01:12 MET

Sprawdziłem dostępnośc opcji "Zapisz hasło" zależy od tego czy mam
zainstalowanego klienta "Microsoft Family Logon".

> cos przy starcie czy nie. Problem tylko jak robic, zeby nie wklepywac ani
> przy starcie windowsa, ani Dial-up'a?
Przy starcie dial-up'a wystarczy tylko raz wklepać (np: "ppp" itd.)
odznaczyć "zapisz hasło", a potem w oknie dial-up:
Połączenia/Ustawienia/ogólne odznazcyć "Monituj o informacje przed
wybraniem numeru". I od tego momentu nawet nie pojawia się okieko z
danymi połączenia. (jest tak w Win98, nie wiem czy 95 też to ma).

| Brożek Robert |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |