Re: H2O

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:26:46 MET

nie ma się co śmiać !
dobrym rozwiązniem może być tu układ chłodzący lodówki
turustycznej-samochodowej zzasiłką na zapalniczkę (12V)
trzeba go tylko podregulować !!! co by nie stara ł sie utrzymać za niskiej
temp!!
i dodatkowy wiatrak !! żeby nie było skraplania ( zadużo wilgoci )
Użytkownik <jkch1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:16a3.00000001.3a6214d5_at_newsgate.onet.pl...
Pompa