HP CD-Writer Plus 8100, a cd 80 min

Autor: Piotr (prusiu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 08:54:32 MET

Czesc,

Oto problem - wypalilem cdka 80min. na ww. nagrywarce uzywajac EasyCD
Creator 4. Nagrywanie zakonczylo sie powodzeniem, ale niestety "nie
widac" niczego na cd. Nie udalo mi sie zaimportowac sesji w EasyCD, a w
Nero mam informacje ze cd jest pusty..i ma 14MB wolnego miejsca (tyle
powinno zostac po nagraniu). Pierwszy raz wypalalem cd wiekszy niz
standard i nie wiem czy problem tkwi w nagrywarce, sofcie, czy to tylko
przypadek ? Bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrowka, Piotr.