Re: Dial-up networking

Autor: Pawel Nowicki (53281_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 15:32:40 MET

"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wrote in message
> a nie jest to związane z tym czy na początku startowania Windy logujesz
sie
> do systemy czy nie ????

Pozwolicie, ze sie wtrace, bo tez mnie to wkurza, tyle ze na WinME.
Mnie towniez wydaje sie, ze jest to jakos zalezne, od tego czy wklepuje sie
cos przy starcie czy nie. Problem tylko jak robic, zeby nie wklepywac ani
przy starcie windowsa, ani Dial-up'a?
Moze ktos zna odpowiedz na to nurtujace jak widac nei tylko mnien pytanie?

Pozdrawiam,
PN