Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Squall_Leonhart (Squall_Leonhart_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 20:58:47 MET

Witam

| : Procesor AMD K7 ATHLON 900 830,00 zł
| kup sobie durona 750 - bodajze 320 zl. wydajnosciowo nie zrobi Ci to
| roznicy chyba, ze chce sz obrabiac caly czas filmy i liczyc seti :)
Wszyscy mi radza Durona, a jestem taki uparty, mam chyba jakies
uprzedzenia.... ktos mi powiedzial ze to do biurai wmowilem sobie ze bedzie
dzialac jak moj P200 ;-)... co do procka to sie jeszcze zastanowie

| : Dysk twardy SEAGATE 20 GB UDMA 66 620,00 zł
| kup sobie Seagate U5 40GB UDMA 100... kosztuje maks. 800zl, a jest
| szybki, cichy i tani :)
    Z tym to nie rozumiem ludzi.... po co komu wiecej niz 10GB? No chyba ze
sie ma na dysku tony pirackich MP3, AVI-kow itd... tak swoja droga to mam
kilka (z 4) filmy na moim dysku (2x4GB). Wystarczy mi w zupelnosci 20...
zreszta nigdy nie lubie miec wszystkich cedekow na hdd.

| : Płyta Główna 586 100Mhz (AMD) ACORP VIA 360,00 zł
| MSI? Abit? O acorpie nic nie slyszalem.
Ale dalem sie zrobic ;-)))) wyobraz sobie ze ta plyta to do K6-ek co wybrac
z tego ("odchudzilem" kilka rzeczy wiec w granicy 550zl):

SOLTEK SL75KV2-X 580zl
SOLTEK SL75KV 550zl
SOLTEK SL-75JV 520zl
AOpen AK 33 530zl

    Co prawda mam zaufanie do ABIT-ow\Asusow ALE sa wszystkie powyzej 600 (a
i tak starego ledwo naciaglem na 4500 wiec wiecej nie mzoe byc >monitor za
swoja kase i SDI pojdzie sie *****... zaloze sie jednak ze to frjada miec
dwa kompki w domu i grac np. w Homm2 badz GTA1)

| Pionieer slot-in? spoko jest.
A co masz do LG-ka??

| : Dekoder DVD Zoltrix
| : 175,00 zł
| na cholere? procesor sie wyrobi spokojnie...
Rzeczywiscie nie znalem sie na tym wiec nie kupuje tego

| : Głosniki GENIUS G-16
| : 110,00 zł
| kup asobie kabel jack/chinch i podlacz do wiezy (jesli masz oczywiscie:))
| wyjdzie Cie to ciut lepiej i taniej.
    mam "wieze" PHILIPSA ale wieza ta jest na druciki (na audio sie nie znam
zbyt dobrze ale watpie zeby mozna bylo to do kompka podlaczyc):-((. Kolumny
sa podlaczane przy pomocy (kazda) dwoch kabelkow, czerwonego i czarnego a
tak w ogole to jest syff kupiny kilka lat temu (2 badz 3) fajnie odbiera ale
to wszytsko

| : Monitor 17` BELINEA 103020
980,00
| trudno mi powiedziec... ja zawsze za najlepsze monitpory uwazalem
| PHILIPSY, LG (Goldstar), Sony...
:-)))))))))))))))))) ja tez moge wolec ale moje 1000 zl to granica :-(

| wysil sie i kup cos dobreg- zestaw bezprzewodowy Logitecha (klawa + mysz)
| za 500 zl. na pewno sie oplaci... wszak na tych urzadzeniach najwiecej
| pracujesz - potrzeba wygody :)
Wiem ze moge miec problemy z RSI (SOXX) ale wolalbym zeby mi rece odpadly, a
zebym mogl podziwiac lepsza grafike przy pomocy lepszej karty graficznej....
ach ta moja krotkowzorcznosc

--
Squall Leonhart