Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:06:49 MET

Hi!

"Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisales(as):

>Nie mow nie mow, dzis na moim P200 (podkreconym na max. znaczy 233 ;-)))i
>64SIMMRAM+4MBS3Trio kupionym 3,5 roku temu chodzi wiekszosc gierek w ktore
>gram (znacy cRPG-gi np. BG2 (nowa i chodzi...a miare plynnie co prawda przy
>wylaczeniu wiekszosci bajerow))

Jestes widac bardzo tolerancyjnym czlowiekiem :) Ale skoro kcesz
wywalac 3x wiecej aksy na proc o tej samej prawie gierczej wydajnosci,
ktoz Ci zabroni :)

>A co myslisz o SAMSUNGU 30 GB za 680zl?

Generlanie dyski Samsunga nie sa uwazane za niezawodne :0 W zasadzie
sa n koncu stawki :)

>Na jekaiej podstawie (pytam serio) i co tam jest takiego drogiego???

Pamiec chociazby... Jak bys calosc powybieral z roznych skllepow
wyszloby taniej. Zerszta podaj URLa jesli maja strone to lukne i
powiem Ci jakie konkretnie mam zastrzezenia :)

>Nie ma co sie klocic bedzie jak bedzie, a juz dzisiaj wiem ze np. CDAction
>mozna kupic na DVD-kach

Owszem. jedyne jak na arzie. BTW DVDki dosc szybko sie psuja jak sie w
nich duzo CDkow czyta...

>A ja po raz kolejny spytam na jakiej podstawie? Sprawdzales oferte??

Sluchaj, moge wywnioskowac po tym co tu przytoczyles :)

>Szczerze to nei znalazlem tanszego sklepu w calym krakowie

Trudno :) Zostaje Ci gielda :)

>(a niektorzy
>mowia ze i lepszego)

Z jedna plyta pod Durona ? hmmm...

>Wiesz co?? Obecnie mam bardzo dobra beline 17`(Triniton chyba 107050), wiec
>moj obecny monitorek wpne do lepszego kompa a 15` do gorszego i DVD sie
>przyda..

No wlasnie :) Trinitrony sa bardzo dobre :) TO ejst dobry pomysl.

--
Pozdrawiam !!!
MGB