Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:19:42 MET

Hi!

"Squall_Leonhart" <Squall_Leonhart_at_interia.pl> napisales(as):

>Wszyscy mi radza Durona, a jestem taki uparty, mam chyba jakies
>uprzedzenia.... ktos mi powiedzial ze to do biurai wmowilem sobie ze bedzie
>dzialac jak moj P200 ;-)... co do procka to sie jeszcze zastanowie

To milo bo naparwde roznica miedzy Tbirdem a Duronem jest duza tylko w
specjalistycznych zastosowaniach... A milo jest miec 1 GHz za 270 zl
:)

>Z tym to nie rozumiem ludzi.... po co komu wiecej niz 10GB?

Dowiesz sie jak zaintslaujesz pare gfirek nowszych, Win2000, kilka
DivXow i pare MP3ek :))) Poza tym akcja jest taka ze jesli miedzy 10ka
a 30ka jest roznicy 200zl to chyba warto kupic te 30ke :0 Ponadto
ponoc myslisz o kompie przyszlosciowow :)

>SOLTEK SL75KV2-X 580zl
>SOLTEK SL75KV 550zl
>SOLTEK SL-75JV 520zl

V2-X, ATA100, zmiana mnoznika itd.

>AOpen AK 33 530zl

Neee....

>Co prawda mam zaufanie do ABIT-ow\Asusow ALE sa wszystkie powyzej 600 (a
>i tak starego ledwo naciaglem na 4500 wiec wiecej nie mzoe byc >monitor za
>swoja kase i SDI pojdzie sie *****...

Radze Ci zainwestowac jednak w to SDI :)

> mam "wieze" PHILIPSA ale wieza ta jest na druciki (na audio sie nie znam
>zbyt dobrze ale watpie zeby mozna bylo to do kompka podlaczyc):-((.

Mozna :) MA ztylu dwa gniazda chinch :)

> Kolumny
>sa podlaczane przy pomocy (kazda) dwoch kabelkow, czerwonego i czarnego a
>tak w ogole to jest syff kupiny kilka lat temu (2 badz 3) fajnie odbiera ale
>to wszytsko

I tak bedzie grala o wile lepiej niz glosniczki :)

>Wiem ze moge miec problemy z RSI (SOXX) ale wolalbym zeby mi rece odpadly, a
>zebym mogl podziwiac lepsza grafike przy pomocy lepszej karty graficznej....

I masz racje :) kolega Wilk nieco przegial :)))

--
Pozdrawiam !!!
MGB