Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 17:46:52 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Squall_Leonhart byl tak zapity, ze
napisal cos takiego....
: | : Dysk twardy SEAGATE 20 GB UDMA 66 620,00 zł
: | kup sobie Seagate U5 40GB UDMA 100... kosztuje maks. 800zl, a jest
: | szybki, cichy i tani :)
: Z tym to nie rozumiem ludzi.... po co komu wiecej niz 10GB? No chyba ze
: sie ma na dysku tony pirackich MP3, AVI-kow itd... tak swoja droga to mam
: kilka (z 4) filmy na moim dysku (2x4GB). Wystarczy mi w zupelnosci 20...
: zreszta nigdy nie lubie miec wszystkich cedekow na hdd.

Wiesz... mam nagrywarke. mp3 na dysku nei trzymam. filmow tez nie -
wszystko na cd. mam dwa dyski - lacznei 21GB... i 12 GB zajete ;) a
dodatkowe miejsce sie przydaje. czemu? jak ma sie nagrywarke, to np.
pozyczasz od kumpla kilka cd'kw z filmami. wrzucasz to na hdd. i gdy masz
czas to sobie wypalasz.

albo czlowiek chce sobie zrobic backup danych. Gdzie go upchac? :)

aha - 10GB praktycznie nie dostaniesz. nawet jesli to po dodaniu 100 zl.
masz 30GB... :)

: SOLTEK SL75KV2-X 580zl
: SOLTEK SL75KV 550zl
: SOLTEK SL-75JV 520zl
: AOpen AK 33 530zl
:
: Co prawda mam zaufanie do ABIT-ow\Asusow ALE sa wszystkie powyzej 600 (a
: i tak starego ledwo naciaglem na 4500 wiec wiecej nie mzoe byc >monitor za
: swoja kase i SDI pojdzie sie *****... zaloze sie jednak ze to frjada miec
: dwa kompki w domu i grac np. w Homm2 badz GTA1)

hmmm... wez ktorego solteka, tylko nie moge Ci doradic, ktory jest ktory,
bo mi sie mieszaja ;)

: | Pionieer slot-in? spoko jest.
: A co masz do LG-ka??

uprzedzenie :) tzw. nei sa najgorsi, jednak wolalbym takiego pionieera -
podobniez sa o wiele wytrzymalsze i lepiej czytaja. ale to jest kwestia
trafienia w model :)

: | : Głosniki GENIUS G-16
: | : 110,00 zł
: | kup asobie kabel jack/chinch i podlacz do wiezy (jesli masz oczywiscie:))
: | wyjdzie Cie to ciut lepiej i taniej.
: mam "wieze" PHILIPSA ale wieza ta jest na druciki (na audio sie nie znam
: zbyt dobrze ale watpie zeby mozna bylo to do kompka podlaczyc):-((. Kolumny
: sa podlaczane przy pomocy (kazda) dwoch kabelkow, czerwonego i czarnego a
: tak w ogole to jest syff kupiny kilka lat temu (2 badz 3) fajnie odbiera ale
: to wszytsko

moj sony sprzed pawie 10 lat ma wejscie chinchowe z tylu obudowy. Twoj
philipsiak tez powinien to miec... wystarczy kupic taki kabelek za siedem
zlotych w jakims sklepie... i podlaczyc. kabelek nazywa sie 'maly jack na
czincz' i jest calkiem spoko ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>______+480607397423__|
|______________WWW: www.moze.kiedys.zrobie.pl________________#tychy_|