Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 15:54:42 MET

On Fri, 12 Jan 2001 17:48:09 +0100, "Kowal13" <kowal13_at_poland.com>
wrote:

>I masz rację, do nie wiadomo jakich bardziej specjalistycznych cudów
>się nie nadaje. Ale ja sobie na niej gram i czuję że jest Ok :)
Do internetu i biura to i Virge wystarczy. :-)

>Wiem, wtedy świat byłby piękny ;-)))))
... biegalibysmy po ulicach zbieralibysmy Aarmoury i fragowalibysmy od
rana do wieczora .... he! he!

>Domyślam się :) Tak Mnie zaczynasz intrygować że chyba
>spróbuje segmentu bardziej specjalistycznego hahahaha :)
wyczuwam kpine....

>dość znaczne i nie tylko trzeba się orientować na rynku
>układów graficznych ale i wśród producentów tej samej karty.
>Gdy kupujesz Voodoo3 dostajesz dokładnie ten sam produkt
>bo jest tej samej firmy. Tak jest z punktu widzenai konsumenta
>a z punktu widzenia ekonomicznego podejścia firmy to rzeczywiście
>spory błąd.
W sumie takiego wielkiego problemu nie ma. Wystarczy lupic karte
dobrego producenta (sp. Diammond, ELsa, Creative, Guillemont, itp.)
Tak to jest jak ludzie zaluja pieniedzy i kupuja jakies Daytony,
Pixelwiev i tym podobne swinstwa.

>Na razie nas nie zlinczowali mimo przypuszczeń :)
W sumie to my tylko dyskutujemy, po to chyba jest lista.

Pozdro
GLide

--
Glide