Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Kowal13 (kowal13_at_poland.com)
Data: Sat 13 Jan 2001 - 20:01:46 MET

> Do internetu i biura to i Virge wystarczy. :-)

Pewnie tak :)

> ... biegalibysmy po ulicach zbieralibysmy Aarmoury i fragowalibysmy od
> rana do wieczora .... he! he!

To jest to :) Od rana do wieczora na najlepszych os'ach świata w
Rajdzie życia :))) (samochodówki uwielbiam ponad wszystko :))

> wyczuwam kpine....

To źle wyczuwasz. Wcale nie kpię :) Na serio zacząłem się
ciekawić tym co i jak z najbardziej Mnie ciekawi jak w tym
mój słabiótki sprzęcio by się męczył :)

> W sumie takiego wielkiego problemu nie ma. Wystarczy lupic karte
> dobrego producenta (sp. Diammond, ELsa, Creative, Guillemont, itp.)

Hmmm ... w sumie racja choć jak spojrzysz ciutkę wyżej to ludzie
skarżą się na creativa. Widać w tym segmencie rynku wszystkim
producentom zdarzają się gorsze i lepsze produkty :)

> Tak to jest jak ludzie zaluja pieniedzy i kupuja jakies Daytony,
> Pixelwiev i tym podobne swinstwa.

A tu się w 100% zgadzam. Ciekawe jest podejście wielu ludzi
którzy na pytanie jakiego mają MX'a (jakiej firmy) odpowiadają
"nie wiem chyba jakiś no name" :) Nie wszyscy którzy
kupują sprzęt mają pojęcie że to może być kolosalna
różnica jakiej firmy produkt (z tym samym układem) kupią.

> W sumie to my tylko dyskutujemy, po to chyba jest lista.

No właśnie :)))

Paweł Kowalski
kowal13_at_poland.com