Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Kowal13 (kowal13_at_poland.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 17:48:09 MET

> ALe przeciez _pecet_ to nie tylko gry :-)

Wiem, dla Mnie to jeszcze internet i edytor tekstu i arkusz
kalkulacyjny :)

> Ja nie pisalem o Voodoo tylko w kontekscie gier.
> Chodzilo mi tylko, o to ze nie jest to produkt doskonaly.

I masz rację, do nie wiadomo jakich bardziej specjalistycznych cudów
się nie nadaje. Ale ja sobie na niej gram i czuję że jest Ok :)

> I nie byloby problemu, gdyby uzytkownicy pecetow tylko grali.

Wiem, wtedy świat byłby piękny ;-)))))

> Gier pewnie niewiele, ale powaznych programow sporo.

Więc chęć do posiadania takiej technologii w swoim
sprzęcie weryfikowana jest tylko potrzebami :)
I zależy tylko i wyłącznie od człowieka :)

> Mozwesz byc pewny, ze jesli chodzi o zastosowania inne niz gry T&L ma
> sie doskonale juz od wielu lat.

Domyślam się :) Tak Mnie zaczynasz intrygować że chyba
spróbuje segmentu bardziej specjalistycznego hahahaha :)

> [...]
> Dodalbym do tego jeszcze, ze niepotrzebnie wykupili STB. Powinni jak
> dawniej zajac sie konstruowaniem i nic wiecej. Pewnie wygladalo boto
> teaz lepiej.

Może i racja. Choć to akurat z punktu widzenia konsumenta
było dla Mnie całkiem przyjazne. To znaczy wiesz jak jest z grafiką
Nvidi, można trafić na super karte i na totalny chłam mimo tego że
obie karty zawierają ten sam układ. Różnice między producentami są
dość znaczne i nie tylko trzeba się orientować na rynku
układów graficznych ale i wśród producentów tej samej karty.
Gdy kupujesz Voodoo3 dostajesz dokładnie ten sam produkt
bo jest tej samej firmy. Tak jest z punktu widzenai konsumenta
a z punktu widzenia ekonomicznego podejścia firmy to rzeczywiście
spory błąd.

> Nie tylko twoim, ale poza tym masz racje.

Na razie nas nie zlinczowali mimo przypuszczeń :)

Paweł Kowalski
kowal13_at_poland.com