Re: posiadacze 755DF proszeni o wypowiedz

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Thu 11 Jan 2001 - 08:54:20 MET

Ja widziałem model 755DF w akcji.

Przez około 2 tygodnie miałem także monitor Philips 107P (na kineskopie Sony FD
Trinitron) i jakośc obrazu a tym monitorze (Philips) była wręcz dla mnie
szokująca. Super ostrość , super kolory ,obraz super ostry . Byłem zszokowany
jego jakością.

Natomiost Samsung 755DF miał obraz gorszej jakości (trochę rozmazany , o
mniejszym nasyceniu kolorów i o gorszej jakości bieli).

Byc może trafiłem na jakiś "pechowy" monitor ale jednak jakośc obrazu tego
Samsunga była gorsza od Philipsa.

Karta na jakiej testowałem to Matrox G450 , rodzielczości 1024x768x85hz ,
1280x1024x85Hz i 1600x1200x75Hz.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///