Re: siec w bloku

Autor: Wojtek Kościecha (wko_at_gd.mofnet.gov.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 08:57:40 MET

>Hey...
>Mozecie mi powiedziec, gdzie mozna znalezc info. na temat tworzenia sieci
>blokowych (4-5 osob mieszkajacych w roznych klatkach schod.). Chcemy
wykupic
>SDI w tepsie i rozdzielic to polaczenie na wszystkie osoby. Nie wiem jak
sie
>za to zabrac i moze Wy mozecie mi pomoc. Czy sa jakies stronki opisujace
ten
>temat (podlaczenie SDI, polaczenie kompow, opis kart sieciowych, kabli...).

Poszukaj na stronie "lanzone", nie pamietam adresu. Znajdziesz tam wszystko
zwiazane z sieciami lokalnymi. Ja jestem podlaczony do sieci blokowej na 24
komputery, miedzy 4 blokami. Radzilbym ci kupic huba 100 i cala siec robic
na kartach 100 MBit.
Sami zastanawiamy sie jakie polaczenie z internetem wybrac, ale na pewno
bedzie to stale lacze. (chyba 2Mbit/s) Przy okazji mam w zwiazku z tym
pytanie. Jakiego dostawce wybrac ?
Polpak w Tpsa, czy Netie ? A moze cos innego ?
Pozdrowienia.
 Woj.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet