Re: posiadacze 755DF proszeni o wypowiedz

Autor: Alicja Sowa (nazjumdomaradz_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 08:36:33 MET

> lub ew. 753 - ale tego nie kupie - powiedzcie czy warto pchac sie w
Samsunga
> zwanego przez niektorych takze szajsungiem.
> pozdrawiam
> Stev

Mam Samsunga 755DF i jestem z niego zdecydowanie zadowolony, do 1280 na 1024
chodzi bardzo ostro (SONY wysiada). Do pisania i grafiki (jeśli kogoś nie
stać na większy) jest dobry. Jeśli chodzi o trwałość - nie wiem, mam go
dopiero 3 miesiące. 753 jest zdecydowanie gorszy a tylko niewiele tańszy.

Janusz