Nie wlaczanie sie komputera po awarii zasilania

Autor: Zbigniew Falowski (falowski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 09:13:35 MET

Witam

Mam plyte i zasilacz ATX. No ale ten sprzet pracuje jako serwer.
Jak pada zasilanie(no i pozniej powraca), komputer sam nie wstaje,
czeka na wcisniecia POWER.
Jak zrobic by po wlaczeniu sie zasilania system sam wstawal.
W biosie nie ma funkcji pozwalajacej to wlaczyc.
Przynajmniej ja nie znalazlem czegos takiego.
Nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzic.

Pozdrawiam

Zbyszek