Re: iiYama Vision Master Pro 450 - A901HT

Autor: bart (bbart_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 08:42:52 MET

Użytkownik "ernest" <ernest_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Kupilem 10 miesiecy temu IIame 17 cali 410 HT (tez plaska).
> Pierwsze wrazenia SUPER!!!, ostra jak brzytwa, w 1024x768 do 120Hz
(pracuje
> na 100Hz).
> Dodatkowo, wymienilem ja za sonego G200, ktory byl beznadziejnie nieostry.

Moge dodac, ze mialem okazje pracowac na sony G200 i zauwazylem dokladnie to
samo. Obraz byl nieostry. Obok dla porownania stal Panasonic P50 - obraz
ostry i jak na 15" bez wiekszych znieksztalcen. Karta graficzna - Matrox
G400 DualHead

> [...]
> Wybieram sie na targi KomputerExpo na stoisko IIamy (numer 2.06), aby
pogada
> ze specami i poogladac te monitorki u nich na innych kartach grafiki.

Wlasnie - a jak wyglada podlaczenie przez kable BNC ? Czy trzeba specjalna
karte graficzna, ktora ma wyjscie 5 x BNC ? Czy moze podlacza sie to pod
zwykla karte np. Matrox G400 i do tego jest jakas "przejsciowka" ?

> [...]

bart