Re: iiYama Vision Master Pro 450 - A901HT

Autor: ernest (ernest_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 16:18:44 MET

Kupilem 10 miesiecy temu IIame 17 cali 410 HT (tez plaska).
Pierwsze wrazenia SUPER!!!, ostra jak brzytwa, w 1024x768 do 120Hz (pracuje
na 100Hz).
Dodatkowo, wymienilem ja za sonego G200, ktory byl beznadziejnie nieostry.
Ale:
Ekran mial kolorowe - bardzo delikatne - plamy. Degauss cos pomagal, ale nie
do konca.
Po dwoch - trzech miesiacach pojawila sie bardzo delikatna - ale widoczna -
zolta plama wielkosci paczki papierosow w dolnej prawej czesci ekranu.
Wszystko na karcie Voodoo 3 2000.

Ostatnio wymielem sprzet na karte matrox G400 i plyte glowna asus CUBX.
Plamy sie rozpuscily, prawie ich nie ma, trzeba sie dlugo wpatrywac w bialy
ekran, zeby cos zobaczyc. Plama zolta jest nadal, ale bardzo malo widoczna.
Ale:
Padla mi zbieznosc kolorow w lewym gornym rogu, niezaleznie od
rozdzielczosci i odswiezania. Biale literki maja czerwone cienie. Monitor ma
korekte korwengencji, ale jej nie ruszam bo caly ekran jest OK!
I tu nie wiem czy to nie wina plyty glownej, bo na starej Soyo bylo wszystko
dobrze.

Wybieram sie na targi KomputerExpo na stoisko IIamy (numer 2.06), aby pogada
ze specami i poogladac te monitorki u nich na innych kartach grafiki.
IIama ma super gwarancje, sami zabieraja z domu monitor i po naparwie go
oddaja, a na czas naprawy wypozyczaja inny - wszystko na ich koszt i to
przez 3 lata!

Użytkownik bart <bbart_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93ev5h$9oo$1_at_news.tpi.pl...