Re: Jak dodac UDMA66 pod Win2000?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 08:36:37 MET

On Tue, 9 Jan 2001 09:35:37 +0100, "Adam Grzybowiński"
<grzyba_at_polbox.com> wrote:

>Witam,
>mam plyte ASUS P2B, dysk IBM DJNA-352030 i zainstalowany na nim Win2000,
>system plikow NTFS.
Nie ta grupa...

(...)
>Teraz po podpieciu dysku do nowego kontrolera system zaczyna sie ladowac i
>nie konczy, bo podejrzewam ze zmienilo sie oznaczenie dysku, gdzie to
Wloz karte, nie podpinaj do niej na razie hdd, wystartuj system,
powinien wykryc te nowosc, zainstaluj sterowniki, wylacz w2k, przepnij
hdd do nowego (odp. kabel oczywiscie) i juz..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl