Re: ATA 66 na chipsecie VIA jak i co to daje?

Autor: D.K. (Amiga_at_soft-eks.com.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 17:06:55 MET

Cze !!!

Mam plyte DFI K62BV3+/66. (K6-2/500).
Swego czasu postepowalem tak jak ty. Niemniej zauwazylem ze jezeli zainstaluje
pelnego pack-a 4in1 (z osluga IDE i nie wlaczona opcja UDMA dla dyskow), a
nastepnie doinstaluje osobno tylko patcha z IDE (tyle ze juz nie z w/w pack-a)
to dyski zaczynaja smigac. Na dyskach otrzymalem nastepujaca transfery:
Seagate 2.1 GB - 3.8 MB/s (UDMA 33)
Seagate 6.3 GB - 4,3 MB/s (UDMA 33)
Seagate 10,1 GB - 9,1 MB/s (UDMA 33)
Seagate 10,1 GB - 13,1 MB/s (UDMA 66)
Wszystkie dyski sa z serii Medalist.
Przed instalacja sterownikow max. transfer na 10.1 GB (UDMA66) wynosil ok 6
MB/s.

Faktem jest ze postepowanie przy instalacji jest idiotyczne, niemniej u mnie to
dziala.
Jezeli jestes zainteresowany to moge ci podeslac pack-a 4in1 i patcha IDE.
(napisz na priv-a).
Niestety wersji nie pamietam :(. I nie mam w tej chwili dostepu do mojego
komputera :(.