Re: ATA 66 na chipsecie VIA jak i co to daje?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 22:04:59 MET

> Faktem jest ze postepowanie przy instalacji jest idiotyczne, niemniej u
mnie to
> dziala.
> Jezeli jestes zainteresowany to moge ci podeslac pack-a 4in1 i patcha IDE.
> (napisz na priv-a).
> Niestety wersji nie pamietam :(. I nie mam w tej chwili dostepu do mojego
> komputera :(.

Fakt faktem, ze nie próbowalem tak robic, ale nie mam pewnosci, ze to
zadziala, bo np na plytach PChips (nie wiem dlaczego, ale zglaszajacych sie
jako Elitygrup czyli ECS; zauwazylem, ze te plyty w zasadzie niczym sie nie
róznia poza drobnymi detalami tu diodka tu inny napis na radiatorze, pewnie
ECS sprzedaje je PChipsowi bo nie slyszalem jeszcze, zeby to byly te same
firmy) wszystko dzialalo jak nalezy tzn nie zauwazylem zadnych anomali.
Napisz mi jakich wersji Service Packa uzyles (jesli innych niz 4.24a, 4.26,
4.27 to przeslij na priva).
Jeszcze popróbuje sie pomeczyc i wypróbuje twój sposób. Wlasnie dzisiaj
zassalem packa 4.27 moze on pomoze jesli nie to juz nie wiem.

Pozdrawiam. Seba
email: sdemski_at_wp.pl