komputer w roli magnetowidu

Autor: Andrzej B (and_at_solar.fn.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 17:12:41 MET

czesc
Bardzo mi zalezy na tym by przeslac rodzinie z "za morza" nasze rodzinne
filmy. Chcialbym aby byly lepszej jakosci niz to co moge wyslac na kasetach
VHS czy SVHS oraz zebym mogl dodac do nich wlasne efekty i napisy. Nasze
rodzinne imprezy (chrzciny, urodziny, wesela itp...) nagrywala nam firma na
polprofesjonalnym sprzecie i te zrodla moze nam udostepnic. Posiadam dosc
szybki komputer (PIII900, 128MB, 15GB HDD UDMA66) i chcialem przeslac
rodzinie filmy na plytach CD. Nigdy nie zajmowalem sie obrobka audio-video
na komputerze i jesli ktos moglby mi doradzic w zakupach sprzetu i
oprogramowania to bylbym bardzo wdzieczny. Chcialbym aby ten sprzet
pozwalal mi takze na cyfrowa obrobke (teledyski, filmy) danych odbieranych z
satelity.
Moze ktos cos podobnego stosuje u siebie. Prosze o wszelkie info.
 Dzieki.
andrzej
and_at_solar.fn.pl

--