3dfx umarl, niech zyje...

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 22:59:21 MET

...no wlasnie, co? Jestem szczesliwym jak dotad posiadaczem karty Voodoo3
3000. Zdaje sobie jednak spawe, ze po wykupieniu 3dfx przez nVidie nowych
driverow do swojej karty to raczej nie zobacze :(((
Stad moje pierwsze przymiarki do zakupu innej karty... Testowalem wlasnie
Creativa Geforce2 MX. Ludzie - slabiana. Nie, owszem, jest wydajniejsza od
Voodoo przy 16 bitach i to ok. 35%. Ale ta jakosc obrazu!!! Powiem krotko: w
3D gorsza, a w 2D chala, dno kompletne.
Jak obejrzalem Divx to ja wywalilem z kompa... Tylko co w tej chwili mozna
za rozsadne pieniadze nabyc droga kupna? Na Radeona mnie nie stac...

Mawi