Re: 3dfx umarl, niech zyje...

Autor: jw73PL (jw73_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 19:54:56 MET

"Mawi" <mawi_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> ...no wlasnie, co? Jestem szczesliwym jak dotad posiadaczem karty Voodoo3
> 3000. Zdaje sobie jednak spawe, ze po wykupieniu 3dfx przez nVidie nowych
> driverow do swojej karty to raczej nie zobacze :(((
> Stad moje pierwsze przymiarki do zakupu innej karty... Testowalem wlasnie
> Creativa Geforce2 MX. Ludzie - slabiana. Nie, owszem, jest wydajniejsza od
> Voodoo przy 16 bitach i to ok. 35%. Ale ta jakosc obrazu!!! Powiem krotko:
> 3D gorsza, a w 2D chala, dno kompletne.
> Jak obejrzalem Divx to ja wywalilem z kompa... Tylko co w tej chwili mozna
> [...]
3000 na g-force 2 MX firmy Daytona. Odjazd totalny. Według mnie voodoo3 nie
nadaje się do niczego przy g-force 2 MX. Co za jakość obrazu i szybkość
działania gier. Grałem w Unreala T. i FS2000. Obie gry zyskały na wymianie
karty chodzi mi o szybkość działania i jakość obrazu. Voodoo3 używałem przez
rok i szkoda, że szybciej nie wymieniłem go na jakąś nvidie.

--
   Serdecznie pozdrawiam.
                                         jw73_at_rusznikarnia.prv.pl